GWARANCJA zero martwych pikseli (dodatkowa, dla monitorów biurkowych nie dotykowych)
Jesteśmy pewni jakości swoich monitorów do tego stopnia, że nie boimy się przyznać extra gwarancji jakości na nasze panele.
iiyama udziela "30-dniowej gwarancji zero martwych pikseli" na monitory zakupione w iiyama-sklep.pl. Gwarancja jest oczywiście niezależna od 36msc gwarancji głównej.
Ewentualne wymiany realizowane są natychmiastowo i bezpłatnie w systemie drzwi do drzwi
Procedura zgłoszenia gwarancji 0 pikseli |
|
1. Należy wypełnić FORMULARZ SERWISOWY 2. Po wypełnieniu formularza w ciągu 24h zostaje przydzielony numer RMA 3. Serwis wysyła bezpłatnie kuriera (UPS) po odbiór monitora 4. Monitor trafia do serwisu i jest błyskawicznie diagnozowany 5. Po potwierdzeniu usterki wysyłany jest nowy monitor (także bezpłatnie kurierem UPS) |
GWARANCJA 3 lata drzwi-do-drzwi (podstawowa, dla wszystkich monitorów iiyama)
Naszym celem jest zadowolenie każdego naszego klienta. Dlatego transakcja z nami nie kończy się na sprzedaży urządzenia. Serwis i wsparcie techniczne klientów są dla nas co najmniej równie ważne. Chcemy bowiem przekonać naszych klientów, że przy zakupie dokonali właściwego wyboru. Oferujemy Państwu fachowe doradztwo nie tylko przed, ale również po zakupie naszych produktów.
Na każdy monitor i każdy panel LCD otrzymają Państwo od nas 3-letnią gwarancję. W razie wystąpienia usterek mogą Państwo liczyć na nasz bezpłatny serwis w systemie door-to-door (drzwi do drzwi). A jeśli mają Państwo jakieś pytania czy problemy, wyczerpującej odpowiedzi chętnie udzieli nasze centrum obsługi klienta.
Procedura zgłoszenia gwarancji |
|
1. Należy wypełnić FORMULARZ SERWISOWY 2. Po wypełnieniu formularza w ciągu 24h zostaje przydzielony numer RMA 3. Serwis wysyła bezpłatnie kuriera (UPS) po odbiór monitora 4. Monitor trafia do serwisu i jest diagnozowany 5. Po potwierdzeniu usterki zostaje on szybko naprawiony lub wymieniony na nowy oraz odesłany do Klienta (także bezpłatnie kurierem UPS) Uwaga - na czas naprawy może zostać wysłany do Państwa (bez dodatkowych opłat) monitor zastępczy. |
Informacja telefoniczna: +48 717 151 857
Kontakt e-mailowy: service.pl@iiyama.com
Link: Szybkie zgłoszenie gwarancji online
Wyciąg z gwarancji
SZANOWNY UŻYTKOWNIKU, Gratulujemy decyzji zakupu monitora iiyama. Życzymy wielu przyjemnych chwil i radości podczas jego użytkowania. Nasze produkty projektowane są w oparciu o najnowocześniejsze technologie i produkowane wg normy ISO. Należy jednak pamiętać, że nawet monitor iiyama jest produktem technicznym, podlegającym podczas produkcji i transportu pewnym tolerancjom. Bliższe informacje na ten temat można znaleźć w dołączonej do urządzenia karcie serwisowej, gdzie znajdują się także opisy rozwiązywania najczęstszych problemów. Sprawność monitora może zostać również ograniczona przez warunki panujące w otoczeniu, złe ustawienia lub niewłaściwą kartę graficzną. W przypadku usterek jesteśmy oczywiście - oprócz naszych partnerów handlowych - stale do Państwa dyspozycji, oferując szeroki wachlarz usług serwisowych. Gwarancja na monitory marki iiyama opiera się na postanowieniach ustawowych, przy czym okres gwarancji na usterki, które nie zostały stwierdzone w ramach regulaminowego obowiązku klienta sprawdzenia przedmiotu kupna i zgłoszenia reklamacji, wynosi 36 miesięcy, o ile miejscem pobytu lub miejscem pracy właściciela monitora jest Polska. W przypadku uzasadnionych roszczeń gwarancyjnych Klienta firma iiyama Polska Sp. z o.o. , zwana dalej iiyama, jest zobowiązana do usunięcia usterki w jeden z następujących sposobów: poprzez naprawę dostarczenie monitora zastępczego zastąpienie wadliwego urządzenia produktem nowszej generacji Firma iiyama ponosi wszystkie koszty związane z naprawą wadliwego urządzenia lub z dostawą monitora zastępczego. Serwis odbywa się w trybie drzwi-do-drzwi. Monitory wysyłane i odbierane są kurierem UPS na koszt iiyama Polska. Wyklucza się prawo do roszczeń odszkodowawczych w szczególności z tytułu niespełnienia świadczenia.
ROSZCZENIOM GWARANCYJNYM NIE PODLEGAJĄ NASTĘPUJĄCE WADY:
widoczne uszkodzenia transportowe,
uszkodzenia lub zniszczenia powstałe na skutek działania siły wyższej lub wpływu otoczenia (np. wilgotności, wyładowań atmosferycznych, kurzu itp.),
nieprawidłowe składowanie i użytkowanie, np. nieprzestrzeganie instrukcji obsługi, niewłaściwe funkcjonowanie spowodowane wadliwym oprogramowaniem oraz błędna
uszkodzenia spowodowane otwarciem przez osoby nieupoważnione przez firmę iiyama,
uszkodzenia mechaniczne nie będące ukrytymi wadami transportowymi, plamy barwne powstałe w wyniku oddziaływania silnych pól magnetycznych w otoczeniu monitora, obraz permanentny będący wynikiem długotrwałego wyświetlania nieruchomego obrazu, obniżenie jasności kineskopu, redukcja luminancji oświetlenia tła paneli TFT podczas ciągłej eksploatacji (ponad 10 godzin dziennie bez urządzenia ochronnego
w przypadku paneli LCD: maksymalnie 0,0005% wyświetlanych punktów, np. maksymalnie 4 punkty przy rozdzielczości 1024x768, jednak najwyżej dwa punkty świetlne w centrum obrazu.